

◉ Centralizare de leaduri marketing, introducerea lor în CRM şi alocare catre reprezentantul sales
◉ Notificare facturi scadente
◉ Încărcare corespondenţă email în CRM
◉ Notarea automată a diverselor evenimente în CRM
◉ Campanii de email personalizate
◉ Generare automatizată de declaraţii / formulare
◉ Resetarea automată a parolelor în diverse conturi informatice
◉ Identificare şi extragere leaduri relevante din platforma iBuild - construcţii finalizate
◉ Trimitere de campanii email personalizate - email şi SMS
◉ Automatizarea proceselor din departamentul HR

◉ Salvare facturi din anexă email
◉ Extragere date din factură
◉ Redenumire facturi (reguli furnizate de Beneficiar)
◉ Copiere factură în box
◉ Introducere date din factură în registrul de intrări: serie, număr, furnizor, data facturii, tip de produs facturat, moneda, scadenţa, etc.
◉ Generarea ofertelor RCA şi trimiterea emailurilor
◉ Extragerea datelor client și autoturism din CRM - ul Beneficiarului
◉ Completarea datelor pe diferite platforme de brokeraj în asigurări
◉ Generarea și salvarea ofertelor de pe platformele de brokeraj
◉ Trimiterea email - ului la care se atașează oferta generată pentru client
◉ Înregistrarea facturilor scanate în SAGA
◉ Citirea și extragerea datelor din facturi şi identificarea câmpurilor cu Inteligenţă Artificială
◉ Validarea asistată a facturilor citite prin platformă grafică, de mai mulţi utilizatori
◉ Export facturi citite în format CSV importabil în SAGA
◉ Citirea facturilor tip gestiune și facturi de servicii
◉ Recepțiea facturilor de tip NIR în două programe de contabilitate: Smartbill și FGO - de către robot
◉ Introducerea facturilor de tip servicii ,ex: facturi de cheltuială, consumabile,etc. în 2 programe de contabilitate
◉ Creare automată a fișierului de import .xml pentru Saga - pentru orice tip de facturi
◉ Arhivare facturilor cu ajutorul robotului - conform cerințelor Beneficiarului . Maparea s-a efectuat după: Client, Furnizor, an și lună contabilă.
◉ Preluarea facturilor din Google Drive