Robot pentru realizarea de statisici inteligente din surse interne (ERP, CRM), şi surse externe (situaţii financiare).
Beneficiu: colectare, vizualizare şi filtrare informaţii şi KPI (indicatori cheie) clienţi, pe o interfaţă grafică interactivă, integrabilă în CRM / ERP / website.
Funcţionalităţi:
Colectare 3 indicatori cheie despre clienţii Beneficiarului, din baze de date Beneficiar (max. 2 surse, de ex: CRM + ERP), pe o perioadă de max 4 ani de zile. La alegere Beneficiar, de exemplu:
Cifra de afaceri (rulaj) client
Număr oferte emise
Număr oferte acceptate (contracte)
Colectare situaţii financiare despre clienţii Beneficiarului (4 ani):
Cifra de afaceri
Profit net
Nr. mediu de angajaţi
Cheltuieli totale
Vizualizare informaţii culese pe interfaţa grafică: diagrame şi grafici alese de Beneficiar, de exemplu:
Evoluţie cifra de afaceri client vs. Rulaj cu Beneficiar
Evoluţie număr oferte acceptate
Avertizări / notificări